Friday, January 13, 2006

Jag är en odöd tjuv...


...i World of warcraft. Har helt fastnat i detta spel vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra. Min kille har spelat online-spel i flera år och jag har inte varit det minsta intresserad. Sen började en arbetskamrat prata om att han skulle "hem och döda lite monster" och annat kul och när han berättade om spelet lät det riktigt roligt. Så nu har jag också fastnat. Idag har jag dödat några vargar och vampyrfladdermöss bla. Sen råkade jag förirra mig upp i bergen så att jag blev dödad själv ett antal gånger av monster och krigare som mosade mig som en liten fluga. Var tvungen att be mitt guild att komma och rädda mig! Så nu är jag tillbaka på mitt trygga värdshus och vilar upp mig.

Dagens skratt: Ryska nationalsången "översatt" till svenska. Ni som sett den vet vad jag menar!

Dagens klantighet: Att ge sig ut på okänd mark i den andra världen

1 Comments:

At 1:19 AM, Blogger annakarin said...

Glöm inte pinga när du gjort nytt inlägg.

 

Post a Comment

<< Home