Sunday, January 15, 2006

Stockholm


Hemma igen efter två dagar i Stockholm. Jag och ett gäng kompisar var där i helgen och kollade på Skönheten och odjuret. Den var bra, förutom att jag störde mig en del på Charlotte Perellis r. Undrar just varför vissa dialektala ljud eller uttryck kan vara så irriterande? Bäst var iaf Ola Forssmed som Lumière, den mannen kan inte ha nåt skelett så som han böjde på sina ben!

Varje gång när jag är i Stockholm tänker jag att "här skulle jag aldrig vilja bo". Det är en fin stad och finns mycket att göra, men jag blir alltid så stressad av allt folk! Och åka tunnelbana är väl inte det roligaste man kan göra direkt. Känns alltid så skönt när man kommer hem igen och det är lugnt och stilla och nära till allt. Jag är nog ingen storstadsmänniska...

















Jag och Ann-Charlotte på väg mot Sthlm

(Går)dagens skratt: Lumiére hoppade fram sittandes

(Går)dagens klantighet: Punka på bilen! :(

1 Comments:

At 12:50 PM, Blogger Jon E said...

Hej Frida! Nu när du tog steget och skapade dig en blogg vågade jag också. Jag hade tänkt hålla det lite hemligt men det funkade ju i ungefär en timma. Du är den första som får veta nåt!

 

Post a Comment

<< Home