Monday, January 16, 2006

Jag om 10 år

Ha! Nu har jag lurat min bror att blogga också. Gå in och kolla hans än så länge "hemliga" sida! Jon E heter han. Hm, måste man ha ett mål med bloggen? Jag säger som min bror, jag vill också dokumentera vad jag gjorde våren 2006 och ev. framåt så länge man nu orkar hålla på. När jag gick på gymnasiet skrev jag till mig själv om 20 år. Alltså såhär; tidningen OSA (om någon nu kommer ihåg den) som gavs ut av posten hade en grej då man kunde skriva ett brev till sig själv om 20 år och sedan skicka till dem. 20 år framåt i tiden, alltså det år jag fyller 38, är det tänkt att de ska skicka tillbaka breven till alla dem som skickade in ngt. Har ingen aning om vad jag skrev men det var väl nåt klokt. Ska bli kul att se om det kommer nåt brev om sådär en 9 år! :)

Såhär såg jag iaf ut när jag var typ 18:









Och såhär som typ 28:

















Undrar just hur jag ser ut som 38? Såhär kanske?



















Ja, man vet aldrig.

Gårdagskvällens och Dagens obsession: Nokia N90. Mycket sugen på att köpa. Mitt tredje mobilabonnemang i så fall förutom jobbmobilen. Onödigt? Tja... det är ju en apbra kamera i den.

Dagens klantighet: Snoozade i två timmar! Hade tänkt vara duktig och gå upp tidigt men det sket sig.

6 Comments:

At 11:52 PM, Blogger annakarin said...

Vilken adress har Jon, vill kolla in hans blogg? Snacka om att det börjar sprida sig i vår vänkrets, hoppas fler kommer med.

 
At 2:49 AM, Blogger Frida said...

här är jons blogg: http://jonedman.blogspot.com/

 
At 4:17 AM, Blogger annakarin said...

På vilket sätt är den hemlig om han sätter ut hela sitt namn...

 
At 6:15 AM, Blogger Jon E said...

Hahaha! Skrattade gott åt din bild på dig när du är 38. Bilden på far häromdagen var också rolig. Ritar du dom i paint?

annakarin: Den är hemlig för ingen vet om den utom jag.

 
At 7:18 AM, Blogger Pontus said...

Pfft, strunta i den där mobilen. Om du köper den så kommer du ändå att vilja ha en annan om ett halvår. ;-)

 
At 9:26 AM, Blogger Frida said...

jon e: nä, jag har ritat dem för hand och sen scannat in dem. din bild var också kul! :) nån dag kanske jag lägger ut en karikatyr av dig också!
nu är det iaf inte bara du som vet om din blogg!

anna-karin: jon vill vara lite mystisk

pontus: nej, inte om ett halvår, men möjligen om ett år!

 

Post a Comment

<< Home