Saturday, November 18, 2006

Att ta beslut

Denna vecka har världen varit upp och ner. Jag står inför ett beslut som inte är det lättaste. Ett tag kändes den ena vägen rätt, nu vet jag inte längre. Världen vändes upp och ner så snabbt att jag själv inte riktigt hann med. Trots att det var jag som gjorde det. Ibland vågar jag inte lita på mig själv. Jag är inte en sån person som vet exakt vad jag vill och håller fast vid det. Jag kan tro att jag vet ett tag, för att i nästa sekund ändra mig helt. Inte så lätt för folk runt omkring mig kanske. Det jag vet att jag måste ha, för att kunna lita på mig själv, är tid. Annars är det lätt att jag tar fel beslut.

2 Comments:

At 2:55 AM, Blogger annakarin said...

KRAM!

 
At 12:34 PM, Blogger Karin said...

Ojdå! Låter allvarligt, eller? Jag är väldigt nyfiken och vill gärna veta vad du tog ett (superbt, givetvis) beslut i...

Ha det!

 

Post a Comment

<< Home