Sunday, November 12, 2006

Nätpoker

Har börjat testa lite nätpoker, bara för att se om det är nåt för mig. Min käre lillebror har ju vunnit gigantiska summor på spelet och bara gått plus. Hur han beter sig är jag inte riktigt säker på, men tydligen så har han ett sinne för det. Har själv mest testat gratisspel, på Everest Poker, det är rätt bra, då kan man satsa lite utan att det gör något. Men tror inte att jag har samma talang som min bror, framförallt har jag väl inte tiden att sitta där flera timmar i sträck. Dessutom är jag rätt otålig av mig, det känns lite segt att bara lägga sig hela tiden om man ska spela säkert. En annan sak med nätpoker är ju att man kan ju inte se folks ansiktsuttryck eller vad de tänker. Man kan se viss tvekan ibland om de tänker länge och man får en liten hint om de höjer eller checkar, men annars har man inte så mycket koll.

3 Comments:

At 11:52 PM, Blogger annakarin said...

jag behöver hjälp! har börjat få en massa spam-kommentarer, hur stoppar man det??

 
At 1:45 PM, Blogger annakarin said...

TACK för tipset

 
At 11:41 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej där slank in på din blogg ifrån min storasyster Johannas blogg...Tänkte bara tipsa om att man kan spela turneringar, det går rätt fort en halvtimme om man vinner. Insatsen kan va allt från 20 kr och uppåt, ett bra sett att träna på om man inte är så hemma på poker. Jag brukar spela på svenska spel! Lycka till med pokrandet!

 

Post a Comment

<< Home