Saturday, October 21, 2006

"Jag bor i Träsket" och lite annat

Förra helgen var jag i Umeå och hälsade på Annika. Vi hyrde två oerhört dåliga filmer (The psychic och When a stranger calls - se inte dem!), "for på Strömpilen" (som de säger i Umeå) och shoppade, käkade oxfilé med hasselbackspotatis, var ut på Harry´s (lite tråkigt ställe),

slöade framför tv:n - försökte titta på Hem till byn, men det var så tråkigt och segt så det gick inte, m.m. Sen åkte jag till Luleå söndag kväll för jobbets räkning. Under vägen upp åkte vi förbi:

Det låter verkligen som att man är ute i ingenting. Tänk att behöva säga: "Jag bor i Bastuträsk."
Igår hade vi besök av Anna-Karin, David, Johanna och Martin. Det var mkt kul. Vi käkade middag, drack vin och spelade spel. Killarna vann både Så det kan låta och Alias, så de var väldigt kaxiga.
David och A-K


Martin och Johanna


Jag och Pontus

0 Comments:

Post a Comment

<< Home