Sunday, September 17, 2006

Valet

Sitter och bevakar valvakan, mycket spännande. Har haft en känsla väldigt länge att den s.k. "Alliansen" kommer att vinna, drömde t.o.m. att det hände härom natten (vilket INTE var en önskedröm!). Detta trots att jag egentligen inte varit speciellt engagerad i valet i år. Jag vill inte låta mig påverkas av allt tjafs och alla tomma ord och all pajkastning som partierna ägnar sig åt, utan jag vet redan vad jag tycker och vilka partier jag tycker har en sund inställning över lag. Valvakan däremot tycker jag är rolig att kolla på, dels för att det är spännande att se vilka som vinner och dels för att jag tycker det är roligt med statistik.

Fick mitt makroobjektiv i onsdags, så nu i helgen har jag lekt en del med min kamera. Mycket roligt.




Anna-Karin och David var här en sväng igår, så de fick också agera motiv:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home