Sunday, December 03, 2006

Iron man & trögfattade mopsar

Funderar på om gårdagens aktivitet ska bli en första adventstradition... Jag och sju av mina vänner (inklusive min bror och min chef) körde Laser game igår kväll. Det var hur kul som helst! Vi kutade runt i en mörk industrilokal med hög technomusik och sköt på varandra med laserpistoler. Jag var superkass, hade svårt att få in bra träffar och blev träffad flest gånger av alla enligt datorns statistik. Men det gjorde inte så mycket för det var så himla roligt. Alla hette grymma namn som "Scarface", "Viper", "Rambo" och "Iron man", vilket kändes lite småkomiskt. Tyvärr tog vi aldrig några kort, vilket jag ångrar så här i efterhand. Har ni inte testat på detta så kan det rekommenderas!

Brollan har varit här med Tilla (den lilla vita Jack Russeln). Tilla löpte så vi var lite oroliga för hur det skulle gå att ha henne och Bobby ihop. Det har dock inte varit några som helst problem, jag tror inte Bobby har fattat vad det är som gäller när en tik löper. Han har luktat lite på henne men sen verkade det som att hans fantasi tog slut för sen verkade han ganska ointresserad. Vi funderar lite över om han är gay eller nåt... :)

Tilla och Bobby

2 Comments:

At 5:37 AM, Blogger annakarin said...

Om han är gay kan ni ju döpa om honom till Bobby-Christer som dubbelnamn.

 
At 8:11 AM, Blogger Frida said...

hehe :D

 

Post a Comment

<< Home