Thursday, January 18, 2007

På bio nu: Pang-pang och rå sex

Våren kom tidigt i år, det känns som att det har varit vår ända sedan i november. På sätt och vis tycker jag det är helt ok. Jag är ingen såndär hurtfrisk längdskidåkare, utan är i allmänhet rätt frusen av mig och vill mest gå i ide på vintern. Även om det kan vara härligt med en kall och klar vinterdag med gnistrande snö. Är just nu mest glad att jag slipper frysa, både inomhus och utomhus!

Här kan man gå i ide...om man är en björn


Ikväll var vi på en riktigt bra film med jobbet; Departed. Intressant story, bra skådespelare och lite ovanligt slut. En av mina arbetskamrater fällde en riktigt rolig kommentar när hon fick reda på vad den handlade om för några dagar sedan: -Åh vad kul, lite pang-pang och rå sex utan några känslor! Precis vad jag behöver!

1 Comments:

At 3:37 AM, Anonymous Anonymous said...

People should read this.

 

Post a Comment

<< Home