Sunday, February 18, 2007

Vämländska hälsoinspiratörer intar Bolanche

Kollar just nu på världens konstigaste program, Jerry Springer show. Den ena freakshowen efter den andra och publiken sitter och gottar sig och skriker "Jerry, Jerry, Jerry". Var hittar de alla människor egentligen?


Är lite söndagsslö idag, vi var ut igår, jag, Åsa och Ann-Charlotte. Det var riktigt kul. Inte mycket folk i början, men sen small det till runt halv tolv och sen var det fullt med folk. Vi sprang omkring och dansade mest och låtsades att vi var hälsoinspiratörer från Värmland. Det var dock inte så många som uppskattade våra hälsoinspirerade frågor, typ "Ska du beställa joos?" Värmländskan gick inte riktigt hem utan vi fick mest irriterade och undrande blickar! :) Men det var iaf hur kul som helst.
















Hälsoinspiratörerna Monika, Jeanette & Isa















Monika och Isa rockar runt på dansgolvet

2 Comments:

At 2:05 PM, Blogger Karin said...

Grymt roligt att ljuga på fyllan! Jag brukar vara kärnfysiker från CERN (Ingen, eller iaf väldigt få, vågar säga emot en om man pratar kärnfysik, så det gör inget att jag inte har en aning, för det har inte de heller) Eller Neurokirurg... Ha det bra!

 
At 6:39 AM, Blogger annakarin said...

Hihi, ni är roliga ni! Det var evigheter sen jag var ute, vill NU. Det var ännu längre sen du och jag var ute tillsammans, hoppas det blir snart.

 

Post a Comment

<< Home