Friday, May 05, 2006

Jada jada jada...


Sommarvärmen har kommit! Helt underbart! Den är rätt tidig i år, naturen har liksom inte hunnit med. I början av vintern var det en period som var väldigt varm som gjorde att knopparna på våra syrenbuskar började kika fram redan i november. Sen frös de liksom fast och har väntat på att få slå ut ända till nu och nu är det som att de sitter och funderar, "är det dags nu? eller blir det kallt helt plötsligt igen?"

Idag upptäckte jag till min fasa att jag haft körförbud på bilen ända sedan 1 juni förra året! P.g.a. att bilförsäljaren som jag köpte bilen av för ett år sedan ungefär hade glömt att besikta den innan han sålde den. Hur kan man glömma det? Å andra sidan kan man ju fundera varför inte jag själv har upptäckt det. Men, men, på måndag skulle de ta hand om den iaf.

I helgen var jag som sagt i Umeå vilket resulterade i en del kort. Orkar inte skriva så mkt mer idag. Lägger ut lite kort istället.
















Annika ska bita på sin tå...eller nåt...















Jag filosoferar över något














Lina

2 Comments:

At 11:21 AM, Blogger Karin said...

En bil är en bil är en bil är en bra bil!!! Jag är såååå sugen på en själv, smurfar på blocket mest hela tiden, men kommer mig aldrig för att ringa på nån, kan det bero på svårigheter att betala?? Drömma kan man ju... Hoppas allt är bra i värmen!

 
At 9:19 AM, Anonymous Anonymous said...

åh, annika verkar inte ha gått hem..... haha, Ni ser ut att ha haft kul. Borde också åka upp och hälsa på lite

 

Post a Comment

<< Home