Sunday, March 26, 2006

Bilddagbok från Örebro

I helgen har jag och min käre pojkvän varit i Örebro och hälsat på hans mamma och hennes man. Pontus bror Chrille var också med. Vi kollade in Carinas (svärmor) utställning på muséet:












(Carinas tavla)

Käkade god buffélunch i stadsparken i ett växthus där det var minst 25 grader varmt, kändes som sommar:














(jag uppmanar Chrille att se "nätt" ut)















(av nån anledning tycker jag att Pontus liknar Lars Winnerbäck)

Hälsade på i Carina och Ebbes nyköpta skola från 30-talet:














Och busade med deras hund Sorella:

















Sammanfattningsvis: En mycket kul helg!

2 Comments:

At 8:22 AM, Blogger annakarin said...

när bär det av till utlandet då?
var inte det nu i mars?

 
At 9:46 AM, Anonymous Anonymous said...

Tack för helgen! Det var jättekul att träffas, det var ju ett tag sedan sist. Här är adressen till min blog förresten: http://www.berglomi.se

Ha det bra!

 

Post a Comment

<< Home