Saturday, March 04, 2006

Tilla och bloggar

Igår var jag så fruktansvärt trött hela dagen så jag bestämde mig för att ta ledigt på måndag och vila ut ordentligt. Visserligen måste jag fixa en del grejer men det kan jag göra på måndag så idag ska jag inte göra nåt.

I onsdags kväll kom Jon och Linn förbi med lilla Tilla. Bobby tyckte det var mycket spännande med en liten tjej men visste inte riktigt hur han skulle bete sig. Han verkade vara rädd att göra illa henne och var väldigt försiktig och inte lika klumpig som han är i andra sammanhang. Men jag tror försiktigheten och uppspeltheten blev lite för mycket för honom till slut, helt plötsligt blev han helt galen och sprang runt i huset med svansen mellan benen och baken nedåt. Han rusade förbi lilla Tilla i 100 km i timmen så Tilla blev såklart rädd och hoppade upp i matte Linns knä. Det var iaf jättekul att träffa dem och att busa med den lilla hunden.

Nu har Pontus också skaffat sig en blogg. Han har nyss köpt en digitalkamera och går runt och tar kort på mig och hunden hela tiden. Han verkar mycket nöjd med sin kamera och tror att jag ska bli avundsjuk på honom. Min kameramobil har förresten börjat strejka, det var nåt strul med programvaran så jag ska lämna in den till Telia. Det är väl typiskt. Jag antar att det är Daniel på jobbets fel, han verkar föra otur med sig vad gäller mobiltelefoner. Han har lyckats pilla sönder några stycken och nu verkar det som att bara han tittar på en mobiltelefon så slutar den fungera!




















Familjen Edman-Wallér

1 Comments:

At 12:28 PM, Anonymous Anonymous said...

Får väl känna mig hedrad att bli omnämnd som mobiltelefonernas stora skräck! =)

 

Post a Comment

<< Home