Sunday, January 29, 2006

"Jag tror Frida har en bebis i magen"

Den här helgen har jag verkligen varit social. I fredags var en arbetskamrat här och hälsade på, igår kom en nygammal kompis (vi lekte när vi var små och har nu tagit upp kontakten igen) med pojkvän hit på middag och idag har tjocka släkten varit här på lunch. Ja, inte hela släkten men min yngsta bror, mamma, f.d. fostersyster och farmor. Det har varit en kul helg, men känner mig rätt trött just nu. Bobby har härjat hela helgen och busat runt så han kommer nog vara ganska trött ikväll.

Dagens kommentar: "Jag tror Frida har en bebis i magen" (farmor petar på min mage som inte alls innehåller någon sorts varelse). Hm, tack för den!

Dagens obsession: Lillbrorsan, 12 år, pratar om World of warcraft hela tiden







Jag och lillbrorsan

1 Comments:

At 2:12 AM, Blogger annakarin said...

haha vem vet, kanske ligger det en alien där? har du inte sett V?
vad kul det låter med så mkt på g. jag vill också träffa alla er i borlänge!! funderar komma hem v.8...

 

Post a Comment

<< Home