Friday, January 27, 2006

Kaj Kindvall

Det är alltid kul att träffa folk i verkligheten som man tidigare bara hört talas om. Om någon pratar mycket om en person t.ex. så bildar man sig ju en uppfattning om den personen. Man har en slags bild i huvudet av hur personen är och ser ut. Sen när man träffar den kan man antingen ha väldigt rätt eller väldigt fel. Eller om man lyssnar på en radiopratare mycket skapar man sig också en bild av hur personen ser ut. Som när jag var yngre lyssnade jag på Trackslistan varje lördag med Kaj Kindvall. När jag efter flera år fick se hur han såg ut stämde det inte alls med den bild jag hade skapat mig av hans röst.

Därför var det lite kul att presentera min kille och min arbetskamrat för varandra ikväll som båda spelar World of warcraft och har träffats i cyberrymden men inte i verkligheten. Undrar just om deras bilder av varandra stämde?






Kaj Kindvall






Dagens tips: Thaimat med en kall Kilkenny

Dagens otips: Vara vaken för sent så man är död på morgonen

1 Comments:

At 9:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Den var snygg!

 

Post a Comment

<< Home