Wednesday, May 24, 2006

Fjortislista

Ok, fjortisgrej men lite kul ändå...

(+) snott den här listan från någon annan
(+) rökt en cigarett (men inte halsbloss)
(-) rökt en cigarr (som Clinton sa: "I didn't inhale!")
(-) varit hög
(+) varit full
(+) hånglat med någon av samma kön
(+) varit kär
(-) blivit dumpad
(+) dumpat någon
(-) fått sparken
(-) varit i knytnävsslagsmål
(-) rymt hemifrån
(+) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(-) blivit arresterad
(+) hånglat med en främling
(-) gått på en blinddejt
(+) ljugit för en kompis
(-) varit kär i en lärare
(+) skolkat
(-) legat med en medarbetare
(-)sett någon dö
(-) varit kär i en av mina internetkompisar
(-) jag har skrattat så mkt att jag kräktes
(-) varit i Afrika
(-) varit i Nordamerika
(-) varit i Sydamerika
(+) flugit
(-) spytt i en bar
(-) sett en del av mig själv brinna
(+) ätit sushi
(+) åkt snowboard
(-) crowdsurfat under en konsert
(-) varit i ett våldsamt förhållande
(+) tagit smärtstillande
(+) älskar eller saknar någon just nu
(+) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(+) gjort en snöängel
(-) haft ett te-party
(+) byggt ett sandslott
(+) hoppat i en vattenpöl
(+) lekt uppklädd
(+) hoppat i en lövhög
(+) åkt släde
(+) fuskat när jag spelat spel
(+) varit ensam
(-) somnat i skolan/på jobbet
(-) använt ett falskt id
(+) tittat på en solnedgång
(-) varit med i en jordbävning
(-) rört en orm
(+) sovit under stjärnorna
(+) blivit kittlad
(-) blivit rånad
(+) blivit missförstådd(-) tagit hand om ett råddjur/en get
(+) vunnit en tävling
(+) gått mot rött
(-) blivit avstängd från skolan
(-) varit i en bilolycka
(+) haft kramp
(+) känt mig som en utstött
(-) ätit ett helt glasspaket på en natt
(-) dansat i månljus
(+) hatat mitt utseende
(-) varit vittne till ett brott
(+) ifrågasatt mitt hjärta
(+) varit besatt av post-it lappar
(+) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(+) varit vilse
(+) varit på andra sidan landet
(+) simmat i havet
(+) känt som om jag håller på att dö
(+) gråtit mig själv till sömns
(-) lekt polis och rånare
(+) sjungit karaoke
(+) betalat för mat med bara mynt
(-) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(+) busringt
(+) fångat en snöflinga på tungan
(-) dansat i regn
(-) skrivit ett brev till tomten
(-) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(+) blåst bubblor
(+) gjort upp eld på en strand
(-) förstört en fest
(+) åkt rullskridskor
(+) fått en önskan uppfylld
(-) haft sex med en apa
(+) burit pärlor
(-) hoppat från en bro
(-) ätit hund/katt-mat
(-) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(-) kysst en spegel
(+) sjungit i duschen
(+) burit en svart klänning
(-) drömt att jag gift mig med någon
(-) limmat fast min hand i något
(-) fastnat med tungan i metall
(-) kysst en fisk
(-) varit en cheerleader
(+) suttit på ett tak
(-) skrikit så att jag inte fått luft
(+) fångat en fjäril
(+) skrattat så mycket att jag grät
(+) gråtit så mycket att jag skrattade
(+) fuskat på ett prov
(-) haft en Britney Spears-skiva
(+) glömt någons namn
(-) byggt en kärra
(+) pratat i telefon i mer än sex timmar
(+) stannat uppe hela natten
(-) inte duschat på en vecka
(+) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(+) klättrat i träd
(+) haft en träkoja
(+) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(-) tror på spöken
(+) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(-) spelat kyckling
(-) blivit puttad i en pool med kläderna på
(+) blivit tillsagd av en främling att du är het
(-) brutit ett ben
(+) fångat en fisk och sen ätit den
(+) sovit naken
(-) druckit 30-årig whisky
(-) varit i Indien
(-) haft gegga upp till midjan i över fem dygn
(-) pissat blod
(-) haft över 39,5 graders feber
(-) blivit kallad för blatte
(-) varit bostadslös
(-) blivit jagad av nazister
(-) gråtit på julen
(-) hatat ett ex
(+) ändrat i den här listan

0 Comments:

Post a Comment

<< Home