Sunday, May 07, 2006

Igår köpte jag ett nytt spel som heter "Dreamfall", uppföljaren till "The longest journey". Äventyrsspelen med pussel är helt klart de roligaste spelen, har lessnat lite på World of warcraft eftersom man i stort sett gör samma saker hela tiden, dessutom är jag för lat för att lära mig en massa olika skills och köpa ordentliga kläder, det intresserar mig inte så mycket. Simon var här i helgen och vi körde lite WoW alla tre på var sin dator, men upplägget blev lite planlöst och jag bara dog hela tiden, så till slut tröttnade jag och gick och la mig. Jag tror WoW skulle vara roligare om fler quests gick ut på att man fick lösa lite klurigare saker. Men det är väl bara jag som tycker det.

Idag har jag slösat mina pengar på "lägsta budet-auktioner" på Expressens hemsida. Även om jag knappast vinner något är det ju lite spännande iallafall.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home